Regulamin
REGULAMIN SKLEPU
matka polka dot
§1 Postanowienia ogólne
- Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem www.matkapolkadot.pl (zwany dalej Sklepem) jest: Matka Polka Dot Katarzyna Karwacka-Szwarc wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 972 061 20 55 oraz REGON 300702000
- Sklep prowadzi detaliczną sprzedaż internetową.
- Nabywcą towarów, oferowanych w Sklepie może być pełnoletnia osoba fizyczna lub firma (zwana dalej Klientem).
- Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.matkapolkadot.pl lub mailem na adres halo@matkapolkadot.pl
- Kontakt ze Sklepem: pod numerem 604217276 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00 oraz za pośrednictwem maila: halo@matkapolkadot.pl
§2 Oferta
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.matkapolkadot.pl są fabrycznie nowe.
- Wszystkie ceny podane na stronie www.matkapolkadot.pl są cenami brutto.
- Informacje o produktach znajdujące się w sklepie www.matkapolkadot.pl w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
- Ceną wiążącą jest cena podana w Sklepie przy danym towarze w chwili składania zamówienia.
- Sklep internetowy www.matkapolkadot.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie, zamykania kolekcji oraz wprowadzania nowych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu oraz do wprowadzania w nich zmian.
- Wszystkie produkty oferowane przez sklep matkapolkadot.pl przygotowywane są na indywidualne zamówienie Klienta. Wyjątek stanowią produkty gotowe znajdujące się w magazynie sklepu.
- W przypadku niemożności zrealizowania zamówienia przez Sklep Klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o podjęcie decyzji w sprawie dalszej realizacji (anulowanie zamówienia, dłuższe oczekiwanie na realizację). Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry, Sklep internetowy www.matkapolkadot.pl zwróci Klientowi należność za towar niezwłocznie po anulowaniu zamówienia.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówionych towarów następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
- Produkty oferowane w sklepie posiadają gwarancję producenta lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
§3 Złożenie zamówienia
- Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia.
- Zamówienie może zostać złożone przez stronę www.matkapolkadot.pl oraz e-mailem na adres halo@matkapolkadot.pl.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować się z Klientem telefonicznie lub mailowo w celu potwierdzenia zamówienia.
- Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w ciągu 1 dnia roboczego od zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sklepu
§4 Płatności
- Ceny towarów nie uwzględniają kosztów usługi przesyłki. Koszt usługi transportu pokrywa Klient.
- Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówione towary:
- przelew online - podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- płatność kartą online (karta Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro)
- przelew bankowy
- płatność gotówką przy odbiorze (dotyczy produktów gotowych)
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sklep dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Klienta.
§5 Realizacja i wysyłka zamówienia
- Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie uzyskania pozytywnej autoryzacji.
- Zamówione towary doręczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia nadania.
- Zamówienie będzie dostarczane na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Sklep internetowy www.matkapolkadot.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru wynikające z podania błędnego lub niedokładnego adresu (np. błędnego numeru ulicy czy numeru telefonu) przez Klienta (koszt przesyłki zwrotnej do sklepu i ponownej wysyłki do adresata ponosi Klient)
- Zmiany dotyczące wysyłki lub rezygnacja z zamówienia możliwe są poprzez kontakt ze Sklepem pod adresem halo@matkapolkadot.pl
- Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już wysłane. Nie wyłącza to prawa do odstąpienia od umowy opisanego w Par. 6 Regulaminu.
- Do każdego zamówienia Sklep wystawia dowód zakupu w postaci rachunku. Nie jest możliwe wystawienie faktury VAT.
§6 Odstąpienie od umowy
- O ile złożone przez Klienta zamówienie nie miało charakteru zamówienia indywidualnego Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W razie odstąpienia przez Klienta od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a wzajemne świadczenia Klienta i Sklepu podlegają zwrotowi.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, gdy towar został wykonany na zamówienie, zgodnie ze wskazówkami kupującego (art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta: „Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb”. )
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dowód zakupu oraz zwracany towar należy wysłać na adres: Matka Polka Dot Katarzyna Karwacka-Szwarc, ul. Abrahama 20 61-615 Poznań
- Jednocześnie prosimy o powiadomienie Sklepu o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem e-mail: halo@matkapolkadot.pl.
- Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania.
- Sklep niezwłocznie dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania Sklep dokona zwrotu środków przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.
- Koszt wysyłki towaru do Sklepu ponosi Klient. Sklep nie ponosi kosztów związanych z wysyłką towaru do Klienta również w przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy sprzedaży.
§7 Reklamacje
- Sklep dokłada wszelkich starań, aby oferowany towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże, gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia Reklamacji.
- W przypadku wadliwości zamówionego towaru, Sklep odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, o ile została ona stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi będącemu konsumentem.
- Klient będący przedsiębiorcą utraci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił Sklepu o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Sklepu niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Zgłoszenie reklamacji oraz reklamowany towar należy wysłać na adres: Matka Polka Dot Katarzyna Karwacka-Szwarc, ul. Abrahama 20 61-615 Poznań wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. W zgłoszeniu należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sklep.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep internetowy www.matkapolkadot.pl wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni od otrzymania Reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany nakład), zwróci Klientowi pełną kwotę we wskazany przez niego sposób, np. na podany przez Klienta numer rachunku bankowego. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem niezasadności reklamacji.
- Różnice pomiędzy wizualizacją towaru dostępnego w Sklepie Internetowym www.matkapolkadot.pl wynikające z indywidualnych ustawień monitora Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru w Sklepie Internetowym www.matkapolkadot.pl.
§8 Dane osobowe
- Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jednak brak zgody uniemożliwia wykonanie umowy i realizację zamówienia przez Sklep internetowy www.matkapolkadot.pl
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. Nr 101 poz. 926 z poźn. zm) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Zgodnie z w/w ustawą, Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, jak również żądania ich usunięcia.
- Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
§9 Postanowienia końcowe
- Obecność towaru na stronach Sklepu Internetowego www.matkapolkadot.pl oznacza dostępność towaru, jednak nie oznacza natychmiastowej wysyłki zamówienia, gdyż ta jest zależna od terminu realizacji podanego w opisie każdego produktu. Produkty gotowe znajdujące się w magazynie sklepu www.matkapolkadot.pl wysyłane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania środków na koncie bankowym sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne przepisy prawa polskiego.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, co może być spowodowane blokowaniem lub usuwaniem wiadomości przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych.
- Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.
- O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są na stronie głównej Sklepu.
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 3.09.2017 r.
